måndag 14 april 2014

Sometimes it hurts

English:

I think I've gone on shin splints: (Not fun at all. 
I walk a lot and trying to go fast and yesterday I wore new shoes which then each new and additional burden. As today's walking has not been fun at all. 

On Wednesday I and Fia have another dog here, it is Jönsson. He will be here for a week. Becomes a little different with having two dogs. 

Now I will rest the leg and feeling sorry for myself. 
Has actually gone much today, despite the pain.


Svenska:

Tror jag har åkt på benhinneinflammation :( Inte alls kul.
Jag promenerar mycket och försöker gå fort och igår hade jag på mig nya skorna vilket då vart en ny och extra belastning. Så dagens promenader har inte varit roliga alls.

På onsdag ska jag och Fia ha en till hund här, it is Jönsson. Han kommer vara här en vecka. Blir lite annorlunda med att ha två hundar.

Nu ska jag vila benet och tycka synd om mig själv.
Har faktiskt gått mycket idag, trots smärtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar