torsdag 10 april 2014

feeling awesome-känner mig fantastiskt

English: 

Today Im really feeling awesome. Its been such a great day today.
i did feel tired and no energy, half of the day. But after my snack
a banana I feel so much better, and that feeling has stayed:)
I cleaned, did my challenge, went for a power walk, did training.
Toningt Im going to bed really really late because Im going to stay with the dogs that goes home
11 at night. and tomorrow im going to go up earlie to get to work. I only do this so that mom and dad
can sleep so they can go to ullared. So friday night Im going to be dead tired:)

Svenska:

Idag har jag känt mig fantastisk. Det har varit en så härlig dag idag. 
Jag kände mig trött och noll energi på förmiddagen, men efter ha ätit mellanmål, en banan så mådde hela
jag så himla mycket bättre och den känslan har suttit kvar. Jag har städat, gjort min situps/benböj utmaning, gått en power walk, tränat.
kommer gå och sova vid ca 23:30 för då har 23:00 hundarna åkt hem och sen i morgon så upp tidigt och öppna. Gör detta så att mamma och pappa ska få mer sömn så att de orkar åka till ullared.
Bättre att jag får mindre sömn som kan gå och sova sen i morgon när det åkt till ullared och som kan sova hur länge jag vill på lördagen och om jag vill ta det lugnt hela dagen.
men planering på lördagen är skogspromenad med Bosse och Fia och städa hela lägenheten:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar