onsdag 16 april 2014

Jag vet jag är kass... I know I suck at this.

At the end of every post You can like the post if you want:)

Längstner på varje inlägg kan man gilla inlägget om man vill:) 


Engelska:

yes I know I have not blogged in a while now!
Is a bit poor that. But what happens when you work from about 7-18 and other days 5:30 to 16 and then
when I stopped at work so there will always be a long walk with Fia and then home to get food for both of us and then there's other stuff to do. Yesterday I organised my whole room :)
But I come up with a smart thing , I'll write down on at  the dogdaycare on plain paper and then when I get home I write in the blog :) but small post and pictures of course I can do with my mobile phone ( forget tha I can do blogging from it) So, just getting into the blogging again!

Jönsson is here now and is supposed to stay for a week Fun with 2 dogs sometimes.

Now,im going to fix the rest on my room:)

Svenska:

ja jag vet jag har inte bloggat på ett tag nu!
Är lite dålig på det där. Men blir så när man jobbar från ca 7-18 och andra dagar halv 6 till 16 och sen
när jag slutat på jobbet så blir det alltid lång promenad med Fia och sen hem för att fixa mat till oss båda och sen är det andra saker som ska göras. Igår möblerade jag om hela mitt rum:)
Vill skriva massa, men tiden. Men kom på en smart sak, jag ska skriva nere på hunddagiset på vanligt papper och sen när jag kommer hem så skriver jag in det på bloggen:)
och mindre inlägg plus bilder kan jag ju göra med mobilen(glömmer bort att jag an blogga från den)
Så ska bara komma in i bloggandet igen!

Jönsson är här nu och ska ju stanna en vecka. har ju haft han här förut och andra hundar,
men då har jag liksom mer sätt det som att jaja de är ju bara här en kort tid och inte tänkt på att jag haft två hundar. Så jag som är lite sugen på 2 hundar kan ju passa på i stället när jag passar hundar att ha det som att ha två hundar då och sen njuta av att bara ha Fia när det bara är hon och jag. För vi har ju våra saker vi gör osv...

Nu tänkte jag fixa med det sista på¨rummet för ställde bara liksom dit möblerna där det skulle vara och fixade aldrig med att riktigt göra i ordning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar